آموزش بدنسازی

مطالب آموزشی مختلف ، محصولات متنوع و ... در رابطه با آموزش بدنسازی - بدن سازی

آموزش بدنسازی به شیوه های نوین و جدید ... آموزش از مقدماتی تا حرفه ای
سی دی ها و دی وی دی های آموزش بدنسازی در یک مجموعه فوق العاده
کاملترین مجموعه آموزش بدنسازی


Main - email - Archive - RSS
درباره وبلاگ


آموزش بدنسازی به شیوه های نوین و جدید ... آموزش از مقدماتی تا حرفه ای
سی دی ها و دی وی دی های آموزش بدنسازی در یک مجموعه فوق العاده
کاملترین مجموعه آموزش بدنسازی

لینک های اصلی
آموزش آرایشگری
آموزش خیاطی
آموزش بدنسازی
آرشیو
هفته چهارم دی ۱۳۹۴
هفته اوّل دی ۱۳۹۴
هفته سوم آذر ۱۳۹۴
هفته دوم آذر ۱۳۹۴
هفته چهارم آبان ۱۳۹۴
هفته سوم آبان ۱۳۹۴
هفته دوم آبان ۱۳۹۴
هفته اوّل آبان ۱۳۹۴
هفته چهارم مهر ۱۳۹۴
هفته سوم مهر ۱۳۹۴
هفته اوّل مهر ۱۳۹۴
هفته چهارم مرداد ۱۳۹۴
هفته چهارم تیر ۱۳۹۴
هفته سوم تیر ۱۳۹۴
هفته اوّل شهریور ۱۳۹۳
هفته چهارم مرداد ۱۳۹۳
هفته دوم آبان ۱۳۹۲
هفته اوّل آبان ۱۳۹۲
هفته چهارم مهر ۱۳۹۲
هفته سوم مهر ۱۳۹۲
هفته سوم شهریور ۱۳۹۲
هفته دوم مرداد ۱۳۹۲
هفته اوّل مرداد ۱۳۹۲
هفته اوّل مهر ۱۳۹۱
هفته چهارم آبان ۱۳۹۰
هفته چهارم تیر ۱۳۸۸
هفته سوم تیر ۱۳۸۸
هفته دوم تیر ۱۳۸۸
اخبار و مطالب جدید
والپرهای جدید بدنسازان خارجی دوریان یتس ملوین آنتونی هیده تادا یاماگیشی دوریان یتس آرنولد شوارتزنگر
خبری از بیت الله عباسپور در آرنولد کلاسیک 2015 نیست
یك فرمول برای عضله سازی
پنج راهکار برای انتخاب پروتئین مورد نظر شما
عکسهای زیبا از کوین لورون بدنساز خارجی
یك فرمول برای عضله سازی
عکس قهرمان بدنسازی با تی شرت سیاه جی کاتلر با لباس قهرمان بدنسازی جی کاتلر با تی شرت عکس بدنسازان ب
مواد غذایی چربی سوز
ام اس ام برطرف کننده درد مفاصل
عکسی که فیل هیث نایب قهرمان مسترالمپیا 2010 آماتور بود فیل هیث آماتور در کنار جی کاتلر عکسهای جالب و
عکسهای بیت الله عباسپور,عکسهای بیت الله عباسپور سوپر بازوی جهان,عکسهای جدید بیت الله عباسپور
عکسهای لی پرست بدنساز استرالیایی
والپیپر زیبا از کای گرین
عکس جالب از دو قهرمان حرفه ای بدنسازی و پرورش اندام
عکس قهرمان بدنسازی با تی شرت سیاه جی کاتلر با لباس قهرمان بدنسازی جی کاتلر با تی شرت عکس بدنسازان ب
عکسهای رضا قرایی در مردان آهنین 1389
عکسهای پشت صحنه مردان آهنین 1389 سری یک
عکسهای پشت صحنه مردان آهنین 1389 سری یک
عکسهای مسابقات مسترالمپیا 2010برانچ وارن بدنسازی که در این مسابقات سوم شد. عکس مسابقات بدنسازی حرفه
عکسهای حمید قرایی در مردان آهنین 1389 عکس مردان آهنین ایران حمید قرایی
آمارگیر
منابع
http://badansaaz.ir
http://ahanin.ir

آموزش بدنسازی

کاملترین مجموعه آموزش بدنسازی
آموزش بدنسازی توسط مجرب ترین اساتید
آموزش بدنسازی از مبتدی تا پیشرفته
آموزش کلیه حرکات بدنسازی با اصول بدنسازی
تمرینات رونی کلمن و جی کاتلر قهرمانان رشته بدنسازی و...


برای مشاهده جزئیات کلیک کنید


آموزش بدنسازی - نحوه مصرف کراتین میزان و دوره

نحوه مصرف کراتین میزان و دوره

نحوه مصرف کراتین - میزان و دوره مصرف


انواع كراتین به شرح زیر است : پرو كراتین ( كراتین منوهیدرات ) ، پرو كراتین ای 2( كراتین اتیل استر ) ، كراتین آ.ت.پ ، كراتین فسفاژن ، كراتین انسولین، كراتین ریبوز و كراتین خالص ...

مقدار و نحوه مصرف كراتین : اصولاً جهت نتیجه گیری كامل و صحیح لازم است مصرف كراتین را به دو مرحله ی بارگیری و نگهدارنده تقسیم كرد . مدت مرحله بارگیری 5 روز است و مرحله نگهدارنده از روز ششم آغاز می شود. مقدار مصرف این ماده 15 گرم در مرحله بارگیری و 4 تا 8 گرم در مرحله نگهدارنده است.
وعده های مصرف کراتین در هنگام بارگیری به صورت زیر است:
1- نیم ساعت قبل از صبحانه
2- نیم ساعت قبل از ناهار
3- نیم ساعت قبل از تمرین
4- دقیقا پس از اتمام تمرین
 

( بقیه مطالب را در ادامه محصولات بدنسازی دنبال کنید )  امیدوارم تا اینجا از مطالب آموزشی بالا بهره برده باشید حال از شما تقاضا میکنم از صفحه مخصوص و ویژه محصولات و بسته های آموزش بدنسازی که در لینک زیر موجود میباشد دیدن کنید . از جمله کراتین ها ، هورمون های رشد ، مکمل ها و سی دی ها و دی وی دی های آموزشی در جهت رشد و توسعه علم بدنسازی در کشور ایران البته ما سعی میکنیم مواردی را به شما یشنهاد کنیم که از نظر استاندارد و گواهی بهداشت در وضعیت کاملا قانونی و مجاز قرار داشته باشد . با امید آنکه گام موثری در توسعه و رشد این ورزش در کشورمان داشته باشیم . محصولات آموزشی نیز در پکیج های استاندارد شامل نکات آموزشی و فیلم های آموزشی بصورت سی دی و دی وی دی در اختیار در خواست کنندگان قرار خواهد گرفت . این پکیج ها برای وب مسترها در صورت عقد قرار داد بصورت رایگان قرار خواهد گرفت کلیک کنید  

 

محصولات بدنسازی

کلیک کنید

 

مقدار مصرف:

دوره نگهداری :
در این دوره ما فقط 2 وعده در روز کراتین مصرف می کنیم :
1- نیم ساعت قبل از تمرین
2- دقیقا پس از اتمام تمرین
تذکر:
* توجه داشته باشید که در صورت هرگونه اختلال در مصرف کراتین در هنگام دوره ی نگهداری ، باید از اول شروع کنید .
* هنگام مصرف کراتین باید معده خالی باشد تا کراتین به خوبی جذب شود .
* ورزشکارانی که به بیماری های کلیوی دچار هستند باید با دستور پزشک از کراتین استفاده کنند چرا که کراتین ادرار آور است و ممکن است به کلیه فشار وارد کند .
* در هنگام مصرف کراتین مایعات را زیاد مصرف کنید .
* زمان مصرف کراتین باید پروتئین مصرفی بدن را بالا ببرید .
توصیه های مهم هنگام مصرف كراتین:اگر در مرحله نگهدارنده وقفه ای 5 روزه یا بیشتر ایجاد شود، باید مراحل بارگیری و نگهداری را مجدداً از اول شروع كنید برای كسب نتیجه ایده آل بهتر است حداقل 6 ماه كراتین را مصرف كنید. كراتین زمانی بهترین اثر را دارد كه همراه مواده قندی مصرف شود. هنگام استفاده از كراتین آب و مایعات به مقدار زیاد بنوشید در كنار مصرف كراتین می توانید از مكملهای فولات، ویتامینهای
B6 و B12 نیز استفاده نمایید.
با آرزوی سلامتی

 این وبلاگ سعی دارد دز آینده ای نزدیک  مجموعه عکس ها و اطلاعات کاملی از مکمل های مختلف بدنسازی در ایران و جهان را در اختیار خوانندگان خود قرار دهد . عکس و تصویر فیگور گیری  و فیگور ورزشکاران بزرگی همچون رونی کلمن ، جانی جکسون ، گرگ ولتنینو ، شهریار کمالی ، کینک کمالی ، آرنولد ، دورین یاتس ، علی تبریزی ، محسن یزدانی ، عباس خاتمی و ... همه ی فیگور گیران ایرانی ، خارجی و ایرانی مقیم خارج از کشور ...در سالهای متفاوت میلادی از جمله سالهای 2005 ، 2006 ، 2007 و    از همه مهمتر  2008 ، 2009 و 2010 همجنین سالهای شمسی 82 و 83 و 84 و 85 و 86 و 87 و 88 و 89 و 90 این وعده است که در آینده احتمالا محقق شود .  جدید و قدیمی ( فیگورگیری قدیم ) در ادامه 

آموزش بدنسازی

کلیک کنید

 

در ضمن این وبلاگ در نظر دارد در آینده ای نزدیک سایتی با محتوای آموزشی برای علاقمندان رشته پر طرفدار بدنسازی راه اندازی خواهیم کرد ... خواهشمندم مطالب این وبلاگ را دنبال کنید

لطفا نظر بدهید

 


 



جمعه نوزدهم تیر ۱۳۸۸ 11:48
عناوین مطالب
design by www.bodybuildinglearning.blogfa.com